» the law of attraction

2010-02-09 @ 10:37:27


Dumma blogg.se som krånglade igår och inte lät mig uppdatera. Wellwell, jobbet gick fint och idag ska jag jobba igen. 13.30-17.00 haha, snacka om kort pass! Och det är för att en är halvtidsjukskriven och jag har fått hennes halva tider ;p Många som frågat vad sjutton jag jobbar så kort pass och här har ni svaret.

Drömde en så sjukt cool dröm i natt haha. Vill bara tillbaka, hur dumt det än låter så hade jag verkligen velat testa. Istället slutade det med att mamma väckte mig för att de ringde från Slöinge och berättade att Beckis har feber igen & inte får komma hem idag heller. Så satans tomt här hemma.. ♥





Bra - Bättre - Du

"Never take someone for granted. Hold every person close to your heart, cuz you might wake up one day, and realize that you've lost a diamond while you were too busy collecting stones"


Fotspår ♥
Postat av: e

du kan vara DU då ;)<3

2010-02-09 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0