» whatever you say

2010-02-16 @ 23:43:23

Ännu mer dålig uppdatering från min sida huhu! Igår var jag iallafall duktig & tränade på kvällen. Blev en halvmil på löpbandet och genast kändes allt så mycket bättre .. Snacka om att det rensar huvudet på en, att springa alltså. Känns som man är en helt annan människa när man kommer in i omklädningsrummet , man tänker mkt klarare.

Idag stack jag och Michaela in till stan för att käka på Hello. Bakad potatis med kyckling&curry-röra är något att rekommendera. Sen var vi i en massa affärer och mötte upp Maria & Arbana. Har saknat er tjejer! Köpte t ex armbandet som jag la upp bild på innan. ÄLSKAR DET.. har kollat på sådana för längesen på nätet men köpte aldrig något. och när jag hittade det nu, snacka om tur. Blev en del inlägg idag haha. men nu säger jag preliminärt god natt till er för ikväll tänker jag då inte skriva mer :) här kommer en bild på mig från förra sommaren btw. 



Fotspår ♥
Postat av: m .

Har saknat dig också! vi måste ses mycket nu på lovet nästa vecka (: <33

2010-02-17 @ 13:45:31
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0