» 10-01-12

2010-01-12 @ 21:33:22


i think i need a vacation.


Har suttit vid datorn ett bra tag ikväll. Snackat lite med Antonia babe haha.

" Du blir sjuk så himla ofta gumman! Vet du vad du behöver? Granatäpple
och blåbär. BLÅBÄR, där har vi det! Lyssna nu här på hälsoexperten :) "

Så jag antar att jag ska ta fram de frysta blåbären imorgon så blir Toonia extra glad. Speciellt när det är hennes födelsedag med! :)) Imorgon blir det bio i Ängelholm, Avatar i 3D. Det ni! Nu blir det musik och sen sängen.


Fotspår ♥
Postat av: Hälsoexperten ;)

Ååh vad glad jag blir nu :D Hihi GoodGood baby & tack för de söta smset min underbara <3

2010-01-13 @ 06:47:07
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0