» cpcpcpcphals

2010-01-04 @ 23:21:46

Jobbat 9.30-18.30 med min hemska hals. Otroligt att jag orkade prata med kunderna idag haha. Har inte varit hos Anna idag heller, för jag mår verkligen skit. Och jag som hade sett fram emot det så mycket buuh .. ♥ Har kollat Paradise Hotel & nu ska jag snart sova eftersom att jag måste ta mig till jobbet imorgon med. STEFAN! Det var det värsta, detta trodde jag inte om honom haha ;b Nä nu blir det sängen. Vad händer på trettondagsafton för er?

You gon' be in the emergency room
I'm standing by you bed
And tempted to pull out you IV

You gon' be in the emergency room
I'm fighting with myself
I can't hurt you even though you hurt me

You gon' be in the emergency room
Trying to call a nurse
But nobody can help you now
Let me see you try to live without me
Now where's your heartbeat?
Flat line on the E-K-G



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0