» en osäker kille

2010-01-21 @ 21:56:33
Usch vad dålig uppdatering, tänker skriva så fort jag sitter vid datorn men så ångrar jag mig för att det tar tid. ;p Idag var det kurs på jobbet från 8.30-16.30. Roligaste kursen ever kan jag ju lätt säga! Vi fick b la lära oss att läsa folks kroppsspråk, prata, andas & bemöta folk rätt. För detta visste vi ju inte innan.. ;) snacka om att vi verkligen har skrattat & spelat teater. Sen skrev vi även positiva saker om varandra, och snacka om att alla blev glada eller? haha! Sjano var ju så roolig med sin lapp. När jag tänker efter så hade jag verkligen velat jobba med något sådant som hon Pernilla gjorde. Läsa beteendevetenskap eller vad det nu heter på högskolan. Men vill dock inte hamna i militären som hon gjorde då ;b Haha juste. En osäker kille håller för sitt könsorgan.. så tänk på det ni pojkar! ;D

Åkte med Josefin in till stan och gick hem till Maria babe! Vi käkade daimglass och halvsomnade i hennes säng haha :) Mysigt som alltid! Nu är jag med Michaela och vi kollar på tv, eller ja.. hon kollar och jag sitter här hah.

Ska joina henne strax med lite chips framför tvn och en massa snack ;b



min tjockis! haha närå. hon bara ligger lite och breder ut sin mage & päls :}

Fotspår ♥
Postat av: maria

Mysigt hade vi det allt hjärtat! :)

. . . och den bilden på B är bara för söt (: <3

2010-01-23 @ 21:19:13
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0