» da-da-dum-da-da i'm superman

2010-01-02 @ 18:38:25

Ha ha ha. sitter och har försökt planera utgång med Chuk och Sjano. Går inte sådär framåt direkt, i och med att jag är ensam tjej så känner jag mig ju lite smått mobbad haha :] Äsch får se vad som händer ikväll, jag har annars inget emot att stanna hemma. Men att festa hade faktiskt inte varit helt fel!

Jobbat idag från 07.55-15.00. Måste bara skriva det som jag blivit mobbad för hela dagen.
Satt och snackade med Sjano igår på msn och han skulle helt plötsligt gå och käka.

Han - Åh nu ska jag snart käka kalkon. Så jävla gott det ska bli eller.
Jag - Haha jag gillar inte skinka.
Han - HAHAHAH
Jag - vad är det nu!?
Han - Alltså kalkon är fågel Sara, inte skinka hahah!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0