» if the pressure gets too high

2010-01-26 @ 23:36:40
you know that it's time to go home.

Flipsyde har imponerat smått på mig med sina låtar Spinnin' och This is the life. Det är sådana låtar som får mig att sitta på en buss och tänka på allt mellan himmel och jord typ. Rätt härligt ändå. Orkar inte lägga upp några låtar, är smått lat just nu. Så fort jag hade beställt plattången blev jag nervös för att den inte ska komma fram, ah den skickas ju ändå ända från Kina ;b Sitter här och fryser sönder om någon är intresserad haha. Äckligt kallt ute och trots att jag kom hem för 3 timmar sedan har jag inte lyckats bli varm. Ciao, antar att vi hörs imorgon orkar inte skriva mer. är typ rätt sur haha.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0