» i know that we can do it

2010-01-06 @ 12:16:11


Mitt julschema tog slut igår och jag som trodde att jag äntligen skulle hinna vara ledig lite. Redan idag ringer jobbet och frågar om jag kan jobba imorgon haha. Men som sagt, jag tackar inte nej till jobb & jag 'behöver'
alla pengar jag kan få :} Ojdå. Gammal bild på mig från i våras hihi.. Tänkte att den passade bra i och med
att det är Maxitröjan som åkt på ;b Det snöar igen och jag vill bara ut & busa med min granne thihi :) Dock
är detta nog inte särskilt smart i och med att jag inte är riktigt frisk än. Ska in och ta en lång skön dusch nu!


Fotspår ♥
Postat av: melis <3

jag vill med leka med min granne i snön :)

2010-01-06 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0