» i made a deal with you

2010-01-27 @ 12:27:30

Godmorgon (middag/lunch) .. Så blir det när man nattsuddar till halv 4 minsann. FYFAN vilket väder det är ute, precis det väder vi inte strävade efter! Vill ha sommar & tylösand nu, åtminstone lite vår så man slipper jacka och äckliga skor. Idag ska jag vara duktig & städa mitt rum .. haha tycker att det är något jag säger till
mig själv varje dag men faktum är att jag städar 1/8 av mitt rum när jag säger att jag ska städa så det blir ju
aldrig någon ordning. Så nu ska jag städa HELA och slänga en massa onödig skit. Älskar att slänga saker :O

Återigen är min mobil tappad i marken och därefter helstörd.
Lyckades åtminstone med ett helt samtal igår utan att den krånglade :}  

puss


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0