» i wanna kiss you

2010-01-16 @ 00:26:43
Jaaha, då måste man skriva som om det vore igår (klockan är efter 12) . Hur som helst så stack jag & Michaela in till stan för att köpa presenter till vår kära Toonia som fyllde 19 häromdagen! GRATTIS igen älskade :} ♥ Sedan åkte jag & jobbade. Det var fullkomlig kaos idag, sjukt mycket folk och världens köer. Vi hade ingen kontakt med bankerna så det blev en jäkla massa strul, som tur var så jobbade vi på så mycket som vi bara kunde ;p Och mja. Sen satt en liten pojke och spydde i min kassa, det var enooormt äckligt må jag säga! haha. Stackarn hade väl fått vinterkräksjukan och min enda tanke var "nu blir jag smittad!!" Än så länge har jag inte fått något symptom iallafall haha. Sen ikväll har jag varit med Toonia & Mickan på Robert's. Väldigt mysigt var det att bara sitta där o snacka en hel kväll. Nu är jag hemma efter en lång & fullspäckad dag, ska snart sova eftersom att jag jobbar 13.00-22.30 imorgon! Det kommer bli en himla lång dag känner jag på mig. Så sov gott mer er, natti natti peeps. ♥ / Saaaris.

- haha hur gick det att torka upp spyan?
- joorå det gick väl helt okej haha!
- usscch. jag som inte ens klarade av o sitta i kassan. HEJ maginfluensa liksom!
- haha det behövde väl inte vara kräksjukan..?
- nehe och vad skulle det annars vara?
- typ, att han hade ätit för mycket? har aldrig du ätit tills du spytt?
- EH neeej.. verkligen inte jimmy! :O har du?!
- det vet jag inte.. kanske när man var liten :)



it's complicated and stupid.

Fotspår ♥
Postat av: Toniia

SuperMysiig kväll, tack älsklingar <3

2010-01-16 @ 00:59:03
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0