» i'm getting sick of it

2010-01-18 @ 22:46:06


Detta är jätteroligt; denna jackan hittade jag i vår jack-garderob. Pappa köpte den till mig när jag var typ fjorton (?) PINSAMT haha. Har inte använt den en enda gång så igår var första gången! Tyckte att den var alldeles för stor när jag var 14, & när den dessutom var blå så var det en riktig wow-effekt om man såg mig på 100 meters håll ;b Så nu använder jag den äntligen, och den sitter perfekt haha! har varit hos Arbana babyboo ikväll och det var riktigt mys som vanligt. HM, dessutom har jag tänkt på att sluta skriva alla saker jag gör här, för antingen så är folk inne och skiter fullständigt i texterna man skriver, eller så läser de bara för att snoka ;o & de som känner mig väl.. mja de vet ju faktiskt vad jag gör om dagarna haha :) Kollar på Paradise Hotel nu, det är rätt kul ikväll!


Fotspår ♥
Postat av: Valli

Den var ju fin gumman! :D <3

2010-01-19 @ 00:22:56
Postat av: maria

Så fin den nygamla jackan var gumman! tycker jag allt att du ska börja använda :) <33

2010-01-19 @ 12:14:19
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0