» not quite the one you're looking for

2010-01-09 @ 01:09:26


Tjatja! Usel uppdatering de senaste dygnen, har mycket för mig som vanligt =) Var en stund med jesper igår bland annat. Och ikväll kom Mattias, Michaela, Simon och Simon hit. Lyckligtvis tog vi oss hem hela med tanke på den galna bilfärden haha. Vi var nämligen på Max för att de skulle käka. Mattias har varit roolig & underhållit oss hela kvällen :} Nu har alla stuckit & jag funderar starkt på att sova snart thih. Har varit en lång dag nämligen. vaknade tidigt och stack till stan med Michaela lite senare. Köpte en tröja, en t-shirt och ett par übersnygga skor. Dem ska jag lätt ha imorgon när drar ut. Har inte direkt haft tid att ta bild på dem, hann bara få på mig dem, så kom alla ;p

- Aa hej jag ska ha en sån originalburgare.
- Var det bra så?
- Aa.
- Äter du här?
- Naae nu när du säger det så drar jag nog till Burger King istället.


I'm sick and tired of always being sick and tired. Orkar inte med denna skiten mer.
Ni får ta och ge er, för det är inte bara ni själva som tar skada av allt. jag är i mitten


Fotspår ♥
Postat av: Michaela

haha hans skämt <3

2010-01-09 @ 01:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0