» nytt år och nya möjligheter

2010-01-01 @ 14:50:54

Då var det år 2010 alltså. Tänk vad fort det senaste året har gått. Och hur mycket som hänt detta året jämfört med alla andra år. Några av de saker som jag speciellt har lagt på minnet och fastnat i mitt hjärta . Om jag har glömt något så får ni självklart gärna tipsa här under! :) Mer uppdatering kommer när mitt näsblod har slutat ;b


+

Jobb
Liseberg
Studenten 
Tatuerat mig
Balen i Tylösand
Hittat nya vänner
Dance Behind Bars
Madonnakonsert i GBG
En massa galna fester och krogrundor
Shopping med tjejerna i både Sthlm och Gbg
Insett vilka som är falska och vilka som är äkta


-

Killar
Blivit sårad
Pojkvänner!
Förlorat vänner
Valeria flyttade till Sthlm
2 begravningar, 2 att sakna

Sårat folk och ångrat det i efterhand








Fotspår ♥
Postat av: ..........

Sötaste !

2010-01-01 @ 17:29:40
Postat av: m

Jag älskar dig <3

2010-01-01 @ 21:06:15
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0