» en smått galen kväll

2010-01-03 @ 12:52:42
'





Kvällen igår blev riktigt lyckad! Chuk, Sjano, Adam och Wille hämtade upp mig strax efter 9. Sen stack vi hem till Karin där även p-p-paula babe fanns! Vi körde lite jag har aldrig och drack. Vi tog taxi in till stan. Sedan stack vi till Bulls där vi sedan tappade Karin & Paula på vägen och vi andra stack till BM, Roberts Coffee och Corner.. vilket blev trevligt till slut ändå. Ett jäkla tjat om att jag är lik Adams syrra följde mig hela kvällen haha! Trevligt att festa med bara killar, lite mer spontant om man säger så. Tack för igår alla, hoppas ni också hade kul, det hade jag! ;p


Fotspår ♥
Postat av: maria

Vad bra att ni hade roligt igår gumman! :) och snaaaaart kommer jag till dig min underbaring :D <3

2010-01-03 @ 16:52:47
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0