» rikast är den vars nöjen kostar minst

2010-01-12 @ 13:44:36

Idag mår jag lite bättre åtminstone, ingen feber och endast satans ont i halsen :) Blev inte så värst mycket skrivet igår, vaknade vid 10 och hade endast lite feber. Men sen någon timme senare hade jag 39 grader & då sov jag till klockan 7 på kvällen ;o Var bara vaken en halvtimme för att försöka pilla i mig lite mat, vilket inte gick så jättebra (: Idag ska jag fixa lite saker här hemma, för det blir alltid kaos i mitt rum efter att jag mått dåligt. Kläder och glas som står överallt, kuddar på hela golvet hihi. Hemskt bara att det ska bli så dammigt pga min lilla kissekatt Beckis.

Nu har vi äntligen börjat komma någon vart med planerande av resa här i familjen! Vi hade värsta dilemmat förra helgen haha.. - mamma vill till egypten och dit vill inte jag - pappa vill till thailand och dit vill inte mamma - jag vill till florida men dit vill inte mamma för att vi ska helst inte vara borta 2 veckor från Beckis =( Så nu har det slutat med att vi förmodligen drar till Cypern eller Grekland i 1 vecka. Sen får pappa och jag åka till Thailand själva om mamma inte vill hänga med. Fast en skidresa hade också varit jäkligt nice. Och isåfall får det bli väääldigt snart :)

  • Besatthet och kärlek är inte samma sak även om symptomen är likartade.



  • Fotspår ♥
    Postat av: michaela

    den sista lilla meningen var jävla mig bra =)

    2010-01-12 @ 21:14:53
    Postat av: michaela

    den sista lilla meningen var jävla mig bra =)

    2010-01-12 @ 21:14:57
    Postat av: maria

    Håller verkligen med Michaela på det planet alltså, även om viss kärlek kan omvandlas till besatthet ;D <3

    2010-01-13 @ 21:51:02
    URL: http://mariiathored.blogg.se/
    Postat av: maria

    Håller verkligen med Michaela på det planet alltså, även om viss kärlek kan omvandlas till besatthet ;D <3

    2010-01-13 @ 21:51:35
    URL: http://mariiathored.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Fotspår ♥:

    Trackback
    RSS 2.0