» talking to your girlfriend

2010-01-05 @ 18:50:00
Det luktar sjukt gott i vårt hus, MAT MAT MAT! Har inte ätit mer än 2 bananer idag. Tappar alltid lusten för allt när jag mår dåligt. Det har snöat sedan jag gick upp kl 9 imorse, inte illa det! Var även på jobbet i 4 timmar, men inte var det mycket folk en dag som denna. Förstår alla som har stannat inne och myst. Vilket jag kommer göra ikväll! Min hals gör äckligt ont, och jag borde lyssna på Maria som jag pratade med nyss. "Sälj den på Ebay eller något!" haha, du är för söt gumman! ♥ Och juste, idag på jobbet kom det en kille som hade på sig UGGS ! Såna som tjejer har, han hade dvs typ köpt tjejskor? Inte okej :] Han såg ju ut som en feminin ben-get, right M? :)



Bild på mig & M från mars 08, då var det minsann också snö ute :) ♥ har lekt ihop bilderna på oss som ni kanske ser :)

Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Haha sötaste ! !

2010-01-05 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0