» tennisboll i halsen

2010-01-11 @ 13:39:01
Att vara sjuk är inte direkt det bästa jag vet om man säger så, har sovit från och till ända till klockan 1 .. Mina halsmandlar är sjukt svullna och jag föredrar att inte prata eller svälja ;p Dessutom har jag feber, blöh. Jag ska vara hemma hela dagen och kurera mig. Kanske ett utmärkt tillfälle till att rensa datorn från bilder & musik ?

Det värsta med denna dagen och sjukdom är att jag skulle ha tränat & träffat Zarah, och sen varit med mina tre änglar. Men nu blir inte det av och det får skjutas upp, det suger stenhårt.. Men nu när jag sitter här så kan jag ju lika gärna uppdatera om helgen lite! I fredags har jag redan skrivit om, men i lördags kom Jennifer & Michaela hit. Vi förfestade (fast jennifer skulle jobba) och sen stack vi till stan. Sick sick sick kväll säger jag bara! Sjuukaste var nog den där killen som slickade mig i pannan & på halsen för att "överbevisa att han inte hade taggig tunga" haha.

Kluven till tusen? yep that's me..



puss & bus från en smått uttråkad sara.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0