» welcome to hollywood

2010-01-23 @ 11:49:57
Igår kväll blev det utgång. Först satt Michaela, Antonia, Arbana, Anja, Elin, Bella och jag på Robert's. Mm, riktigt mysigt att vara ett litet tjejgäng som satt där :} Sen stack vi vidare till The Corner och Valentine - fail fail fail! Lite folk överallt igår, och att inte ha varit på Valentine på 1 år var ju förståeligt haha. Lika skabbigt som man mindes det, förmodligen till och med snäppet värre.. BLÄ never again haha. Sen spenderade vi en del tid på Mc Donald's med för att några kompisar skulle dit och käka ;p Och idag vaknade jag kl 9, superpigg och inte bakis alls haha!

Michaelas vurpa, våra galna skratt och vårt humör gjorde kvällen till en sjukt minnesvärd kväll. BIG LOVE :)

if you want it so badly, then why don't you say so? they call me crazy ma-ma-ma (8)

Och detta är jag, och det är vad jag känner. Men jag vet inte vad jag ska göra för jag har inte rett ut mig själv än, känner mig som ett garnnystan som är helt ihoptrasslad och inte vet vart man ska börja för att reda ut skiten. dvs jag vet inte vart jag ska reda ut mina känslor, varken för vem eller när eller hur. För jag vet inte själv, och ju mer någonting utifrån påverkar; desto mer ihoptrasslad blir jag. För vi lärde oss aldrig att simma - för vi lärde oss vara perfekt.




Fotspår ♥
Postat av: michaela

ha ha ha min vurpa <3

2010-01-24 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0