» you passed me by

2010-01-09 @ 12:11:53
never look twice.


Jag har blivit världens sämsta på att svara på sms. Bara så ni vet haha. Jag läser smsen, tänker i huvudet vad jag svarar och sen glömmer jag svara på det. Duktig jag är? Ni som läser detta vet iallafall om det, så förlåt det är inte med mening för 5 öre .. :]

♥ Jag vill att det ska bli kväll så att vi kan börja förfesta & fixa oss. För ikväll blir det party med bästa Mickan (: Plus några andra om det blir så dvs. Hur som helst så vill jag bara dansa söööönder med världens bästa michaela carlsson hihi. ireallyloveit.

♥ EH. min dator var helt cp igår (vilket den varit ett bra tag nu) och jag dammsög den inuti. Dessutom ska jag rensa bort en del bilder idag, för har man typ över 10 000 bilder på datorn så ja, den blir SEG. Och ofta en extern hårddisk krånglar? För just nu är det den som krånglar och sabbar hela min dator .. Blir helt störd på den seriöst. Just nu syns inte ikonen, så enligt min dator är den inte inkopplad. & good luck med att lägga över bilder på något som "datorn inte anser existerar?" hhöööö. Får fixa detta nu.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0