» you won't get away

2010-01-19 @ 13:00:32
Ohhh inte kul att må dåligt IGEN? Vill bara sluta ha halsont och förkylning nu, för det är så satans jobbigt! Skulle gått på bio med Michaela och Emelääj ikväll men nu ska jag bara stanna hemma i hopp om att bli frisk ;O Får se Snabba Cash en annan gång helt enkelt :] Var på maxi igår med mamma , fick femhundra kronor i presentkort av jobbet så tänkte att jag lika gärna kunde använda dem då. Köpte en ny rakhyvel + rakblad, för det ju sådant man gärna inte lägger pengar på ur egen ficka :) Älskar mitt jobb med andra ord! Så idag ska jag verkligen ta en låång dusch och ta hand om mig själv, sjukt mysigt. Mitt hår har blivit riiktigt långt med, så det kan ju behöva en släng av det ena och andra haha. Nä nu ska jag nog ta och städa undan lite, mamma får flipp på alla kläder överallt ;p








Just one more moment, that's all that's needed.
Like wounded soldiers in need of healing.
Time to be honest, this time I'm pleading
Please don't dwell on it, cause I didn't mean it


Fotspår ♥
Postat av: maria

Tomorrow baby, tomorrow! <3

2010-01-20 @ 19:46:40
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0