2 panodil, sen är jag uppe och springer igen

2010-07-20 @ 20:29:25

god damn it, jag har sovit typ 2/3 av denna dagen. nu har jag tagit värktabletter så att febern ska gå ner. längtar dock inte tills den går upp igen, svettasihjälidettavädret.com? arg blir jag också, igår skulle jag stuckit till måndagsklubben
- men vad händer? jo jag fick ont i halsen på eftermiddagen & klagade sönder när michaela var här. sen precis när jag tagit på mitt rätt kläder och sminkat mig blir jag helt öm i kroppen och har 38 graders feber .. hejdå club monday & hej sängen! idag har jag ännu högre feber och är sjukanmäld från jobbet. it sucks! den senaste tiden har det varit molnigt eller regnat på ALLA mina lediga dagar, och nu när jag kunde varit på stranden idag eftersom jag inte skulle började förrän 5 .. ja då är jag bannemej sjuk :} Nu tänkte jag joina sängen för att kolla vidare på O.C. gooooosh, memories.

förresten! alex bästis ringde mig igår. han är så snäll & bryr sig. puss bästa!




Fotspår ♥
Postat av: maria

vila nu upp dig stumpan så du blir helt frisk tills det är dags att åka! :) <3

2010-07-21 @ 15:07:33
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

tack gumman, det måste jag verkligen göra! vi ska ha världens bästa resa ihop, ever <3

2010-07-22 @ 12:35:03
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0