All i do is win win win.. no matter what

2010-07-31 @ 00:02:31


Fiesta igår med Malin & Michaela! Sjukt trevligt trots det äckliga regnet, och den kassa musiken som Siepen spelade igår. Den blev bra runt halv 2 men vi skulle dra vid 2 till bussen. Hade sån sjuk lust att stanna lite längre, men äh. Får bli ännu bättre nästa torsdag. Malin babe sov hos mig och sen körde hon mig till jobbet idag i busvädret. Tack för en fin kväll tillsammans med er tjejer. Även trevligt att träffa Daniel och mina jobbarkompisar Chuk & Adam :}

Har jobbat till 22.30 ikväll och nu fryser jag satan här hemma. Ska krypa ner i min gosiga säng nu, finns två täcken med efter igår. That's awesome! Skulle förresten lagt upp någon bild från igår men min kamera dog när vi skulle ta lite tuffa bilder. Någon bild hann knäppas inne på toan men icke troligt att den är i kvalité för att hamna här haha.

Follow me, follow me, falalalala.. / Sariis ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0