Beautiful monster

2010-07-22 @ 23:27:24

Har precis kollat Snabba Cash med mamma & pappa. Mysigt, och vad ska jag annars göra när jag är sjuk? Hela min kropp är fucked up rent ut sagt och jag är helt yr i bollen. Vill bara vara frisk. Jessica gumman ringde innan & frågade om jag skulle med dem på förfest innan Fiesta, men jag kan ju inte. Åååh frustrerad! Men kul att hon ringde iallafall :)

Så jäkla tjatigt att missa 3 dagars jobb nu, trodde verkligen att jag skulle jobba idag. Men fyfasen vad jag lät igår, hes som en kråka och nu mår jag bara blä. Ohnej, sista meningen här i bloggen om att jag är sjuk och mår dåligt! Ska lägga mig när som helst, funderar faktiskt på att dra och klippa mig tidigt imorgon. Jag är verkligen tvungen att bara klippa topparna snabbt innan jag åker, och så illa kan det väl inte vara att klippa sig på en drop-in här i söndrum? Sen tänkte jag gå till Zarah på salongen när jag kommer hem från Alanya och låta henne slinga för det är hon bäst på!

godnatt & sov så gott :)





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0