galet rolig hatt-natt

2010-07-08 @ 02:40:35

Uuuuh, min hals mår inte bra nu alltså. Har sjukt ont och är hes som en kråka! Kom precis med taxin från stan, vi åkte med en supersnäll kille som Emelie snackade sönder med. OBSERVERA snackade sönder. (: Roligt som satan var det, och även incidenten inne på Mårtensson med en hatt haha. En kille började dansa och satte på mig en hatt, som jag dansade runt i ett tag. Sen tog han hatten och satte den på Michaela & då kommer en tjej fram som inte är direkt en favorit i våra ögon och vi inte någon i hennes heller.. tror ni inte det var hennes hatt eller!? HAHAHA. Vi skrattade så vi inte visste vart vi skulle ta vägen och jag drog iväg med Michaela så jag fick en hel drink spilld både i håret och på kläderna.. :}

Musiken var galet bra ikväll! USCH, konstigt inlägg men kände bara för att skriva av mig innan jag somnar.

ciaaaao!


Fotspår ♥
Postat av: Michaela

HAHA, jag dör bara av tanken på hatten :D hahahaha <3

2010-07-09 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0