här kör vi med schyssta puckar

2010-07-09 @ 11:18:40



Viktor Ciavarella säger:
du?
du ska möjligtvis inte ner till skåne imorgon?
» sara säger:
jo klart jag ska
du ska också dit eller?
Viktor Ciavarella säger:
VA !?
skojar du?!
Viktor Ciavarella har precis skickat dig en vibb.
» sara säger:
skoja
Viktor Ciavarella säger:
DITT JÄVLA AS!!!!!!!!!!!!
du sa ju att du skulle dit snart
FAN VAD DU ÄR DUM!!!
» sara säger:
snackar du om!?
jag ska inte dit snart?
Viktor Ciavarella säger:
du skulle ju till väla
eller?
» sara säger:
jo jag skulle, men blev aldrig av
och det var typ förra veckan gubben . .
Viktor Ciavarella säger:
men åh dumma dig!
jag behövde en reskompis ju :(
» sara säger:
jaså vad ska du göra där nere då?
Viktor Ciavarella säger:
jobba
dom behövde hjälp
» sara säger:
ja men då kan du ju släppa av mig på väla
så går jag där själv
Viktor Ciavarella säger:
ärligt?
» sara säger:
nej :D
Viktor Ciavarella säger:
MEN ÅÅÅÅH!!!
DUMMA DIG
nu blev jag ledsen och går o lägger mig



Fotspår ♥
Postat av: michaela

HAHAHAHA!

2010-07-09 @ 17:16:00
Postat av: sara

han är så rooolig! (:

2010-07-10 @ 12:19:29
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0