if the man can't dance, throw him in the garbage

2010-07-01 @ 09:01:55



Om 20 minuter ska jag cykla till jobbet & endast jobba 3 och en halv timme. Skönt det med tanke på gårdagen!
(som för övrigt var så boring att jag ville därifrån redan halv 2) Skriver mer när jag kommer hem istället vilket
jag känner behövs. Kass uppdatering ifrån min sida .. men det är ju pga det underbara vädret! Då är jag ganska
mycket hellre ute i solen än sitter inne och bloggar hihi. Tänkte visa upp mina nya skor när jag kommer hem =)

puss ♥
/ sara.




Fotspår ♥
Postat av: Anonym

den var väl inte boring? vi hade ju kul hos maria och sen med :O kanske inte världens roligaste men inte boring?! :O <3

2010-07-01 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0