i'm no longer in between

2010-07-08 @ 22:36:29

Äntligen hemma igen efter jobbet och jag vill egentligen vara på Fiesta. Men med tanke på att de jag vill dit med jobbar tidigt imorgon bitti skiter det sig & jag kan behöva vila mig. Ska däremot dit nästa torsdag är det bestämt. Faan vad jag längtar! Mamma har varit jättegullig & bäddat min säng hihi. I natt kommer jag sova jättegott och jag är ledig imorgon! Finns inget bättre än att vakna upp och ha en hel dag framför sig utan planer.

Pratade med jonte på jobbet igår & han sa något om att vi ska dra ihop en strandfest eftersom han slutar på maxi. Man kan ju undra om det blir av eller vad som händer. Det fina vädret kan ju ta och komma tillbaka, sen så är jag tyyp nöjd :)


att prata med dig och bara finnas där, det är precis vad du behöver och precis vad jag vill göra för dig.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0