i'mma screw you over, big time

2010-07-26 @ 23:56:26


Nu ska jag sova, efter en lång kväll på maxi. Snacka om att det har varit kaos, rasterna på det och en himla hosta - det kan inte bli bättre.. Nu har jag druckit en kopp varm choklad och gjort en hårinpackning, ska lägga mig och sova när som helst. Sitter och snackar lite med Chuk och lyssnar på deras resa genom europa hihi.

Idag var jag på stan för att shoppa. Malin var med och det var supertrevligt & jag hittade en hel del :) Hade helt seriöst kunnat gå i stan hela eftermiddagen och bara slösat upp hela mitt sparkonto typ. Det var precis vad jag hade lust med!

Now i know. tack för att du berättade :)




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0