kortare och blondare, oops!

2010-07-23 @ 20:48:17





det var vad som hände idag, även fast jag är sjuk så hade jag tid hos frisören. ett himla stort förlåt till henne om hon blev smittad ;O det var verkligen tvunget att klippa mig idag, annars hade håret typ gått av kändes det som. så frågade jag om hon kunde slinga min utväxt med, en impulsiv fråga som resulterade i slingor i hela överhåret?! så nu är jag rätt blond, det var ju detta jag inte skulle bli? nåväl, det duger. till hösten blir det ljusbrunt, we like!


Fotspår ♥
Postat av: Arrrrrrrbana

Så fin du är älskling :D Vart har du köpt tröjan/tunikan? jääättefin :D krya på dig <3

2010-07-23 @ 22:06:30
Postat av: sara

AW TACK BABY :) söt du är! vi måste ses så fort jag blir frisk. du fick svar om tunikan på msn & nu ba försvann nu haha! BIG LOOOOOVE ♥

2010-07-23 @ 23:42:15
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: maria

sjukt fint var håret stumpan :) <3

2010-07-24 @ 10:42:33
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0