Life is hard, it's harder if you're stupid

2010-07-01 @ 23:50:57

Fy bubblan vad dålig jag är på att hålla saker, åtminstone när det kommer till min blogg. Ser ni någon bild på mina
nya skor här? Nej, det var väl det jag visste.. Efter jobbet idag stack jag hem och sov. När jag väl vaknade kollade mamma, pappa o jag på Tootsie, en gammal men satans rolig film! Sen fick jag tråkigt & messade Daniel. Lyckades
få med mig honom ut på en promenad och sen kollade vi på tv en stund hos honom (:

Nu är risken att jag får jobba hela helgen, även fast jag har mycket inplanerat. Men jag vill så gärna ställa upp och dubbelt betalt kan man ju knappast säga nej till? Det återstår att se imorgon vad som sägs. Stängning imorn, jiihaaa!


Most of us spend our lives as if we had another one in the bank.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0