me, myself and i is obviously all i got

2010-07-12 @ 00:31:42

Jag trodde att jag skulle uppdatera denna dagen med en massa roliga inlägg, för denna dagen var utan tvekan en av
de härligaste i hela mitt liv. Med pappa ute på motorbåten bland en massa fina surfingbrädor ... Visste väl att dagen skulle vara för bra för att vara sann, och nu blir jag istället påmind om all skit runt omkring mig. Har aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv. Orkar inte med skiten, kommer aldrig bli någon förändring, och jag vill inte leva med det heller. Folk som läser detta nu kommer tycka att jag överdriver så in i helvete, men då ska ni bara veta innan ni dömer endast efter texten. Får lust att bara säga fuck off till hela världen och krypa ner i ett hål..      



Fotspår ♥
Postat av: maria

<3

2010-07-12 @ 18:18:20
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

ring mig sen gumman, imorgon ska du&jag prata :) <3

2010-07-12 @ 18:58:50
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0