no more drama in my life

2010-07-29 @ 01:27:28


Har haft två jättetrevliga kvällar i rad! Igår stack jag in till stan för att träffa Maria, och det slutade med att vi stack till Östra Stranden med Daniel, Philip, Dennis och Davve för att spela minigolf. Vi var inte klara förrän klockan 12 och vi var lite smått galna på banorna ;p

Idag solade Michaela & jag en snabbis i trädgården, sen tog vi bussen in till stan för att möta upp Anna. Där gjorde vi lite ärenden och pratade thih. Får även tillägga att vi hjälpte en knarkande misshandlare från att fly från polisen ;o Äh, han kan inte ha kommit särskilt långt ändå så borta som han var. Vid halv 7 mötte jag upp Malin, Robin & Manfred. Vi satte oss på Bulls och käkade, inte för att jag är så duktig på att äta nuförtiden.. Vi satt där länge & efter det bestämde vi oss för att spela bowling på B&B i 2 timmar. Manfred was craaazy med alla sina strikes säger jag bara!

Nu ska jag städa mitt rum, fy satan vad tråkigt. Men det måste göras :) Och btw, nu skriver jag halv 2 på natten så det blir helt fel när jag skriver igår/idag och sånt. Hate it!





Fotspår ♥
Postat av: maria

galna på banorna är nog det minsta man kan säga! haha <3

2010-07-29 @ 16:07:58
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

"alltså jag gillar det första hålet bäst" .. hahaha!

2010-07-29 @ 16:23:33
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: sara

"om du håller på sådär så kommer du ju aldrig få upp den" x)

2010-07-29 @ 16:24:07
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0