once i'm gone you'd better believe i'm gone forever

2010-07-16 @ 23:34:40


Har passat barn på maxi idag igen, och sen blev en i kassan sjuk så då fick jag sätta mig där resten av dagen. Det var en otroligt kämpig dag med tanke på hur jag mådde he-he. Cyklade hem & nästan direkt kom Veronica från jobbet och hämtade upp mig :) Vi stack till Grötvik och tog ett härligt kvällsdopp och pratade en massa. När jag kom hem stack jag och köpte pizza för att sedan äta den samtidigt som jag såg på Yours, mine and ours. Asbra film! Nu ska jag mysa i min stora säng, kan ju ligga på nästan alla håll i den typ. Bara för att jag är så kort haha! Sov gott på er ;* Vi hörs imorgon.




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0