over-joyed and superduperexcited :}

2010-07-26 @ 11:04:08


Good morning :) Solen skiner idag & det ska bli sjukt härligt att gå i stan en sväng innan jobbet. Får se vad jag hittar idag hihi. Har spanat in mig på en kofta som definitivt är min, om inte de små storlekarna är borta då förstås .. Var på Harry's en sväng igår med Daniel, Davve & Mathilda. Gick även inom Robert's för att träffa Anna & Michaela :) Mina nötter, ägg äh vad ska man kalla er? ÄLSKLINGAR ♥ Sen stack jag & Daniel till honom och kollade på Stepbrothers, fyfan vilken rolig film! Att jag inte sett den tidigare kan jag icke förstå.

Nu ska jag sätta i mina linser så att jag ser vad jag gör, sen käka thaimat som blev kvar från i förrgår och dra mig in till stan. Sen spenderar jag kvällen på jobbet, äntligen! (ni måste tycka jag är störd i huvudet haha) Have a nice day! (:





Fotspår ♥
Postat av: michaela

PUSS PÅ DIG! :D<3

2010-07-26 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0