skaka rumpa på Fiesta

2010-07-16 @ 23:03:25

Igår byggde pappa & jag ihop min nya säng. Mamma och jag stack även för att köpa madrasskydd men det slutade med att vi kom hem med 3 par skor haha (: Eftersom att mamma köpte 2 par fick jag ett par på köpet, och jag valde ett par röda converse. (!) Minns ni min lista jag gjorde för ett tag sedan? Om jag ägde ett par converse och sa aldrig i livet? Nu har jag minsann ett och ett halvt par! Räknar mina Ed Hardy som något mellanting hihi.

Innan Fiesta stack vi till Maria på förfest. Det var Maria, Melinda, Michaela, Emelie & jag :) Vi hade det jättemysigt på hennes balkong & sen tog vi bussen till Tylösand vid 11. Maria och jag kom framför de andra i kön, och precis innan vi skulle gå in kom två killar och sa att vi var tvungna att vara med på bild med den ena killen. De påstod då att de ville kunna visa var de har varit någonstans, och att vi isåfall kom in gratis. Så ja, fram med hans iPhone och var med på en suddig bild - sen var vi inne! That's how we roll ;) Den första jag träffar på inne på Fiesta är Cive, som drar med mig in i deras coola vip-rum och där sitter vi och dricker en massa champagne. Sjukt nice kväll om man säger så :) Jennifer kom även efter att hon hade jobbat för att skaka lite rumpa med oss hihi.




Fotspår ♥
Postat av: maria

that's exactly how we roll! ;) <3

2010-07-17 @ 14:39:29
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

ohjä baby (: <3

2010-07-19 @ 18:25:55
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0