so god damn mechanical..

2010-07-10 @ 11:21:36


God morgon! Kom nyss hem från Danne och svettas ihjäl typ? Det är galet varmt ute & typ smått kvavt. Känns som att Halmstad för tillfället är en kokande bastu hihi. Idag ska jag jobba igen, har världens skönaste pass så ska inte klaga :)

Igår var mamma, pappa & jag ute med motorbåten i Tylösand. Sjukt skönt förutom när det guppade för mycket & jag mådde illa ;p Har en massa bilder men dom ligger inte på min utan på pappsens systemkamera, och den har han med sig ut till surftävlingarna idag. När vi kom hem från havet var jag helt sluuuut, somnade och vaknade lagom innan vi skulle grilla. Kvällen spenderade jag hos Daniel med honom och hans lillasyster :) De färgade hans hår, och det blev sjukt snyggt faktiskt. HAHA.. jag läste på förpackningen att den var menad för de som har delvis eller helt grått hår.. Snacka om att Daniel blev nervös eller? ;O Nej nu ska jag fixa till mig lite! Får se om det blir Leffe's med surfingen ikv.

PUSS



Fotspår ♥
Postat av: maria

en styck sötsara! (: såg nu att du jobbade när jag ringde dig :( men vi får höras laater då! ;D <3

2010-07-10 @ 15:34:29
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0