you walk on streets of gold

2010-07-06 @ 22:18:30

Good evening hihi. Michaela gick precis hem och jag har duschat. Hatar att raka benen, så satans drygt! Ni kan vara lyckligt lottade att ni slipper detta killar .. Helgen har varit typ toppen. Fest hos Jessica i lördags, Theo och jag stack dit ihop (: Lite lustigt att alla trodde vi var tillsammans haha. Icke, det är bara min trogna vän som hängde med. & det enda som var någorlunda tråkigt var att jag fick en flaska krossad på mitt ben så det blödde sådär lagom bra. Fyfaan
för att komma hem & ta ut glasskärvorna och gå upp för att jobba dagen efter haha.


tell me do you like it like that - or would you rather want me to stop




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0