21/6 club monday

2010-06-22 @ 23:36:32

Igår kom jennifer hit och vi började förfesta vid 7-8. Jag fixade både hennes och mitt hår, vilket blev förvånansvärt bra på oss båda om jag får lov att säga det själv :) Sen stack vi bort först till 30bussen för att upptäcka att den slutat gå till tylösand, och sen bort till tylösandsvägen där vi med marginal hann med bussen. "Ett, två, tre, jag visar rumpan men det skiter jag i, fyra, fem, sex, sju, nej jennifer kissa vid bussen istället vi hinner inte nu, åtta, oj nu visar jag rumpan igen men jag orkar inte dra ner min klänning" lät det när vi sprang ;O Väl framme på Leffe's var det inga problem. Vi visade inte ens leg för att komma in och vi fick ett varsitt stamkort! GREAT. Vi dansade, drack och minglade runt hela natten lång. Sen skulle Jennifer hem kvart över 2 och då var jag med Daniel, Philip, Dennis och Frode.

Jag hade så gaaalet ont i mina fötter, var seriöst nära på att börja lipa haha! Sen när vi skulle gå till bilen (Philip skulle köra mig hem) så gick jag och Daniel i förväg. Jag gick utan skor i typ 1 km vilket kändes som en mil .. Väl inne i bilen upptäckte vi allihop att jag var mer lost än vad jag trodde. Jag sa att det var bäst om jag sov hemma, men ICKE! Alla andra övertalade mig att hämta min linsvätska och dra med hem till Danne. Så in i huset springer jag och jaa resten är
ju ett mysterium. Ut kom jag med en väska, där jag har packat ner en rosa tandborste och EN gose-strumpa. Vad skulle jag med en sådan strumpa till? Lustigt var det minsann och jag somnade pladask i min nya klänning. Lyckad kväll med en massa underbart folk med andra ord! Jag älskar min jennifer, fy satan vad vi hade det bra igår ♥

Idag när jag vaknade fick jag världens roligaste sms av min söta pappa. Först skrev han "What's up?" och jag svarade att jag var hos Daniel. Sen kom det.. Tack för komplimangen pappa, jag visste inte hur full jag själv var men det visste hörde du och mamma. Och det visade sig även med hjälp av min förträffliga packning som sagt.

"Yes.... Det sprang ett gäng elefanter i trappan vid halvfyratiden i natt !!!"


Bilder kommer imorgon, har jobbat stängning och är helt slut i kroppen. Natti på er!


Fotspår ♥
Postat av: Jennifer

Haha fy tusan vilken braa kväll det blev gumman! :D Jag älskar dig bästa Sara <3

2010-06-23 @ 00:31:32
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: sara

Det var verkligen över våra förväntningar om man säger så :) Att inte ens behöva visa leg var ju bara underbart haha! ♥

2010-06-23 @ 21:59:10
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0