and big girls don't cry

2010-06-15 @ 20:47:47


Good evening peeps. Kom precis hem från Daniels pappa där vi har kollat fotboll och käkat god mat. Det var Oscar, Daniel och jag .. sen kanske man borde räkna 3 och ett halvt år gamla Adam som var världens sötaste busunge ? =) Gaah. Såg ut som värsta ängeln gjorde han, med bruna ögon och mörkblondt lockigt hår. Men ICKE, skenet bedrog! Han spottade överallt (även på Oscar), drog en i håret, kastade bilar, kastade dvdfilmer och ja.. snarare allt som gick
att kasta. Daniel sa något väldigt sant & roligt när de lämnade av mig utanför mitt hus. " Sara du är alltid den som säger förlåt, och Oscar du är alltid den som tackar". haha naaawe. Det är väl fina egenskaper vi har jag & lillosci!

Sprang precis en liten sväng - UTOMHUS! Nu ska jag slänga på New Moon på tvn. Är dödstrött ikväll :)





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0