anger management

2010-06-06 @ 00:30:14

GOSH. Vad arg jag är just nu, på mig själv dessutom.
Hur stor är sannolikheten liksom, att jag aldrig tänker?
Pedant som jag är vad det gäller grejer - jag köper en ny.
Kosta vad det kosta vill, för jag orkar inte bry mig längre.

Har haft sjukt kul på jobbet idag, även om jag var riktigt trött. ( igår eftersom klockan är 00:30 )
Hjälpte till en hel del i cafét och hade lite skoj med kunderna samt Andrea. Gud vad vi kan skratta.
Var hos Daniel igår efter jobbet och sov där. Sen körde han mig till jobbet idag, sjukt snällt gjort!

Måste bara nämna vilken rolig kommentar jag fick av en man som var 45+. Han utbrast plötsligt " vilken fin färg du har !" Jag fattade nada och trodde att han menade min ögonfärg eller något och jag frågade vad han menade. Då sa han "Nej jag menar din hy, gud vad den är fin! Verkligen helt fräsch och brun. Rent ut sagt skimmrande!" Jaa, jag menar, brukar straighta killar säga sånt här till en dam i kassan? Skulle inte tro det va :)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska rensa min systemkamera för imorgon ska jag ta bilder på mina sötnosar :) ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0