anna and sara goes mad

2010-06-02 @ 23:28:47

God kväll på er! Anna & jag sitter på msn och snackar en massa skit bokstavligen talat. Eller nej, det är fasen inte skit eftersom att det är 110% sanning i våra ord. Nu blir ni nog nyfikna, men icke. Det handlar om två självgoda skitstövlar av det motsatta könet, mer än så tänker jag inte säga :) Kan åtminstone nämna att den ena har en jobbig käke och den andra en missbildad hjärna också när jag tänker efter..

Jobbade stängning idag så kom hem för drygt en timme sedan. Innan jobbet gick jag & köpte min efterlängtade klocka :) Sen mötte jag upp Daniel, Dennis och Philip och var med dem tills jag skulle jobba. Nu ska jag försöka
sova, det är en lång dag imorgon med både jobb och alex bästis. Sov gott! PUSSS ♥


Fotspår ♥
Postat av: anna

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D :D :D :D <3

2010-06-02 @ 23:30:52
Postat av: sara

du är bäst på alla sätt och vis älskling :)

hälsa gnisseltand nästa gång du jobbar är du söt :) <3

2010-06-02 @ 23:44:48
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: michaela

fin klockan var (a) <3

2010-06-02 @ 23:46:18
Postat av: sara

tack bebis, DU är fin hihi.

2010-06-02 @ 23:51:37
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0