'cause he can back it up

2010-06-03 @ 22:55:26


Ikväll är jag på tok för trött för att vara social vid datorn. Har legat i sängen & tagit mina små powernaps mellan att folk har smsat mig thihi. Kvällen blev riktigt toppen, både fika och mat på Harry's med bästa Alex. Sen följde han även med mig bort och väntade på att jag skulle sola.. Han körde mig hem & vi testade hans übercoola hatt som vi båda passade förträffligt i. Nu ska jag somna, för jag vill utnyttja morgonen och förmiddagen till max. Jag börjar nämligen jobba kl 14.

Sov gott på er allihop.
love Sara ♥




Fotspår ♥
Postat av: maria

min sötnos <3

2010-06-04 @ 19:55:20
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0