constantly getting surprised

2010-06-17 @ 10:42:47



Det skulle ju vara sol idag, var det inte så dom sa på min iPhone?! Sist när jag inte trodde på att det skulle bli regn som den sa så blev det ju världens oväder med åska, blixtar, regn och FETT med hagel .. Min iPhone hade alltså inte fel och därför boorde solen kika fram här om ett tag! Klockan är ju trots allt bara tjugo i elva. Ska iaf fota lite i trädgården sen :)

Jag vill shoppa en massa.. Vet att det inte är vad jag borde tänka det men jag vill! För första gången i mitt liv är det inte kläder jag vill köpa, utan det är smycken o skor. Tänkte rensa ut bland mina smycken eftersom jag inte ens använder en femtedel av de jag har, det blir alltid så. Jag vet precis vad jag vill ha för smycken, får lust att dra in till stan bara för det.

I natt åkte Arbana till Kosovo. Ännu en som bara åker ifrån en och är borta i vad som känns som en evighet ♥
Haha, nu låter det som att jag är sur för hon åker, men menar bara att jag kommer sakna henne väldigt mycket :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0