cause i'm focused on you

2010-06-20 @ 23:04:29


LÖRDAG
bestod av jobb till halv 4 & sen stack jag hem för att käka grillat med pappa. Sen skulle vi sticka till Harry's typ 10 pers men icke, folk droppade av efterhand o vi blev bara 6 st. Daniel, Dennis, Frode, Philip, Oscar och jag.. Självklart åt jag inte på Harry's också utan drack cider istället :) Sen satt vi på la coca och kollade fotbollen. En mycket trevlig kväll =)  

Hade förresten några riktigt skumma så kallat kunder på jobbet igår. De typ jobbade utanför Maxi med att fixa buskar och sånt. De började ropa en massa när jag cyklade förbi, hörde dock inte vad eftersom jag hade headset i. Sen skulle de in o fika på maxicaféet & då hejar de och den ena säger "vad söt du är" och börjar gå efter mig. eh skumma typer!?

SÖNDAG
började med att Daniel körde mig hem och jag bytte om för att ta bussen och träffa Jenn. Vi köpte thaimat på Lai Thai + kladdkaka med grädde på Hemköp. Detta åt vi hemma hos Jenn som var ensam hemma hela helgen :) Sen låg vi ute och solade på studsmattan och satt ute på altanen till kvart i 7 på kvällen. En hur mysig dag som helst!  jag älskar dig J ♥




Fotspår ♥
Postat av: Jennifer

Helt perfekt söndag! :) loveyou <3

2010-06-20 @ 23:39:26
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: sara

absolut min älskling! tack för en underbar långhelg med dig, <3

2010-06-23 @ 22:00:58
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0