i got myself a sponsor

2010-06-09 @ 10:25:15


Snart ska jag iväg till jobbet, börjar 12 och slutar 4. Helt okej tid, men känner att jag lika gärna kunde varit där i 9 timmar i detta skitväder. Ikväll ska jag iallafall på bio med Michaela & Maria. Det blir SATC 2 hihi. Hoppas att den är bättre än ettan med tanke på att jag tyckte att den sög.

Imorgon blir det Gekås med min lilla Andrea! Ska bli skönt att komma iväg på en liten roadtrip. Har även berättat hela min shoppinglista för 2 st på jobbet & de får skälla på mig hur mycket som helst om de ser att jag handlar mer än vad jag "lovat" dem =) Sen efter Gekås tänkte jag nog dra och träna, det är ett måste eftersom att jag aldrig kommer igång när jag väl lägger av. Och på fredag morgon åker min Michaela till italy, nedrans skit att du inte är hemma med mig på studenten säger jag bara! Vi som hade haft hur kul som helst. Men nej, kul ska jag ha ändå. Även om det kommer bli
ett helvete att hinna med alla som tar studenten, vilket jag inte ens kommer göra :( Men alla ska få present ändå hihi :)

pussss.
love Sara ♥


Fotspår ♥
Postat av: maria

längtar till ikväll baaby! <3

2010-06-09 @ 14:13:36
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Michaela

Myspys på bion ikväll :) och ja nedrans skit att jag inte är hemma på studentkvällen / dagen. Meeen ni kommer ha kul som fan ;D <3

2010-06-10 @ 01:17:36
Postat av: sariis

so did i baby! asmysigt mer er som vanligt. ja det sög att du inte var hemma, kände mig så lost utan dig :( ♥

2010-06-13 @ 17:38:27
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0