jag älskar trasiga byxor

2010-06-01 @ 15:25:03


Jag tänkte bara visa upp mina nya byxor som jag köpte i Grekland. Jag totalälskar dem & detta är typiskt min stil hihi. Det var en jäkla tur att Andrea envisades med mig och drog in mig i affären igen.. För först när vi kom in där hade de inget provrum och jag stoppade endast in ena benet och påstod att de var för små. (ja jag blir stressad när folk står och glor när jag ska få på mig ett par jeans) Det hela gick galant och tack Andrea för att du fick mig att gå in igen ;)







Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Det var sååå lite så min underbara Sara. Ses imorgon :)<3

2010-06-04 @ 21:00:20
URL: http://avandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0