mr rilsson är i farten

2010-06-02 @ 10:22:21


Bästa Alex och jag pratade en massa igår, både tele och på msn. Nu har även han skaffat en blogg, det mest seriösa jag någonsin läst! (noooot) Saknar dig gubben, och nu är det inga undanflykter från fikan på torsdag här inte  -  varken från mitt eller ditt håll. Vi båda upptäckte hur mycket vi saknar förra hösten, då vi festade i Fbg och var allmänt crazy. hihihi, jag försökte dra upp lite minnen men det tog ju ett tag för Alex att minnas, hans minne var verkligen inte på topp igår ;) Man älskar & minns, eller i Alex fall - man älskar och glömmer :) HAHA skoja med dig gubben, överdriver lite för att du är så bäst. Sööt bild på mig & mina två bästa vänner här nedan. Can you take me back? 'Cause i can't live without u.





Fotspår ♥
Postat av: michaela

Tycker att vi är underbart sexiga faktiskt! :D haha <3 du är bäääääääääst!

2010-06-02 @ 17:12:20
Postat av: anna

men jag då? ;o jag är ju också med på ett hörn :D anna med sexig? :D :D :D <3

2010-06-02 @ 23:42:56
Postat av: sara

visst är vi sexiga älskling hihi. du är bättre! och anna älskling, din axel är ju det hetaste på hela bilden alltså ;o hur kunde jag missa den? FETT ME KÄRLEK TILL DIG & DIN SEXIGA AXEL!

2010-06-02 @ 23:46:29
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0