not trying to rewind

2010-06-23 @ 22:18:01

Åhåhåh. Min carlsson är hemma och jag har precis suttit hemma hos henne och pratat om allt mellan himmel & jord. Fina saker hade hon köpt i italien, din jävel ♥

Har haft en supermysig dag på jobbet med alla barnen i barnhörnan :) Under fyra timmar har jag passat ca 25 barn, så sjukt roligt! Har suttit och kollat på my little pony minst 6 gånger och ritat små fjärilar till alla flickorna. Men att jobba med barn som heltidsjobb skulle jag nog aldrig palla. I natt klockan 00.00 kommer min lön in på kontot och det ska bli superskönt med tanke på att jag & Maria blev 3800 kronor fattigare var igår ;O Resan till Turkiet betalades nämligen och det sved även om det är så jävla värt det! :)

Imorgon ska jag in till stan en snabbis med min älskling michaela. Ska köpa en till klänning, likadan som jag nyss köpt. Jag är bra dum ibland jag men det står jag för hihi. Sen är det fullt ös medvetslös på jobbet, med tanke på att alla som inte handlat idag kommer handla imorgon inför midsommar. Helt galet har det varit idag och det lär bli värre imorgon.



shots shots shots 'cause it's time to get retarded - hej midsommar!



Fotspår ♥
Postat av: maria

usch, dom där pengarna sved alltså! ;D <3

2010-06-25 @ 13:44:22
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0