seri-fucking-iöst

2010-06-26 @ 22:34:51

Har kollat på Seven Pounds ikväll, den är för himla sorglig även om man sett den förr. Och jag storlipade som ett litet barn. Det har varit strålande sol men inte har jag utnyttjat dagen utan legat inne hela eftermiddagen & kvällen. Sov länge gjorde jag & daniel förstås eftersom vi kom hit halv 4 i natt. Och då var mamma uppe & röjde efter oss haha!

Midsommar var toppen, åtminstone här hemma hos mig. God mat, trevligt folk och stämningen på topp! Vi var här till 10 på kvällen och sen stack vi till Danne på fest. Efter en stund där stack vi alla in till stan och satte oss på morfar's uteservering. Sedan blev det tråkigt och det kändes som att vi lika gärna kunde ha fortsatt festa hemma hos någon.

 



lite mindre format på bilderna här, tar sån tid om de ska vara större.
systemkamera u know. finns i lite lite lite bättre kvalle på facebook :)



Fotspår ♥
Postat av: maria

tack för en supermysig kväll hjärtat mitt! :) <3

2010-06-27 @ 19:07:15
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

tack själv min sötnöt! :* vi hade det bäst.

2010-06-27 @ 19:26:29
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0