talk to the left

2010-06-01 @ 15:43:55


Lika tråkigt väder som vanligt idag, suuuuck. Det är den första juni idag och vädret är inte ett dugg likt det man kallar sommar. Jag som vill behålla färgen från medelhavet, good luck with that. Idag har jag städat vår walk-in closet så nu
är mamma förhoppningsvis glad :) Ska även fixa i min byrå med underkläder, har köpt en massa snyggt på sistone så
jag kan lika gärna slänga lite gammalt plus göra snyggt i lådorna. Ikväll ska vi grilla & fira mamma eftersom hon fyller
år imorgon ♥ Hon slutar 21.30 och jag slutar 22.30 då så vi kan inte fira henne på hennes dag. Det får bli som det blir.

Igår var jag på stan med mickan älskling. Vi käkade bakade potatisar & curryröra på Hello, yummie! Sen gick vi runt och shoppade lite. Det var även då jag hittade min älskling ( kavajen jag nämnde i tidigare inlägg ). Skaffade även 
en snygg kalender som man designar med egna bilder på framsidan, that's lovely. Maria kom & höll oss sällskap en stund på stan tills jag mötte upp pappa. Vi köpte presenter till mamma, väldigt fina sådana. Sen satte vi oss faktiskt
på Åhléns uteservering med en öl & en cider. Nu ska jag lägga mig i sängen & mysa i tråkvädret .. Jag ser inte fram emot resten av min vecka, har 3 stängningar på 4 dagar på jobbet bland annat .. min helg är totalsabbad. PUSSSS ♥




Fotspår ♥
Postat av: maria

love you bästa <3

2010-06-01 @ 17:17:52
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

i love you too ;*

2010-06-01 @ 18:28:38
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: michaela

HONEYPIE! :D:D<3

2010-06-01 @ 23:52:01
Postat av: sara

sugarplum! ;**

2010-06-02 @ 23:47:45
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0